Aplicația Monitor Oficial Local a fost dezvoltată pentru a veni în sprijinul primăriilor și a funcționarului public, pentru a facilita buna desfășurare a atribuțiilor acestora.
În mai puțin de 2 minute funcționarul public poate administra documentele aferente Monitorului Oficial. Nu este nevoie de competențe tehnice.
Publicarea oricărui act administrativ se face în format „pdf” editabil pentru a se păstra macheta și aspectul documentului intacte.
Platforma Monitor Oficial Local se implementează în site-ul instituției, conform cerințelor legale în vigoare. Nu face trimitere pe o altă adresa web.
Plaforma aduce clienților instrumentul necesar pentru organizarea și publicarea Monitorului Oficial Local.
Documentele necesare, în formă electronică și fișierele utilizate prin platforma M.O.F.L. vor fi întotdeauna în siguranță.
Platforma permite căutarea în cadrul documentelor după cuvinte / fragmente din conținut.
Documentele pot fi sortate - după numărul documentelor și data calendaristică (an) sau ordonate în funcție de dimensiunea lor.
Oferim clienților noștri suportul necesar și sprijinul de care au nevoie în administrarea platformei-modul Monitor Oficial Local.
Respectăm prevederile legii privind utilizarea codificării standardizate a setului de caractere în documente în formă electronică.
● ● ● În sprijinul primăriilor, al unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale.